вівторок, 17 березня 2015 р.

11 березня 2015 року   в 6 групі в рамках "Тижня майстерності" пройшла відкрита сомопідготовка "Не залежить доброта від зросту"


Мета: допомогти учням осягнути, що лежить в основі доброти, доброго вчинку; формувати в учнів моральні чесноти, шляхетність, почуття милосердя; виховувати морально- етичні норми життя. Закріпити знання учнів, здобуті на уроках; розвивати інтерес до навчання, вміння вчасно і в установлений термін виконувати домашні завдання.
Обладнання: презентація, конверти із завданнями,






                          Хід самопідготовки



1.  Організаційний момент.
              - створення умов для роботи вихованців
              - обладнання класу
              - санітарно-гігієнічний стан класної кімнати
   
    
       2.Година спілкування

Учитель: Діти, сьогодні ми поговоримо про доброту. Доброта , чуйність, уміння розуміти чужий біль,вчасно підтримати у важку хвилину, розрадити добрим словом та вчинками- складові характеру нашого народу.
Заплющіть, будь ласка, очі, подумайте про щось добре, приємне для вас, повторюйте за мною:
    “ Я спокійний…..
      Я розумний…..
       Я щасливий…
       Я впевнений у собі…
       Я маю чуйне серце….
       Я віддаю його добрим справам….
       У моїй душі живуть Віра, Надія, Любов…..
       Я вірю в добро…..
       Я сподіваюся, що світ стане кращим……
       Я люблю життя….”
Розплющіть очі, подаруйте один одному посмішку.
А що ж таке доброта! Які правила доброти ви знаєте? ( допомагати слабким, старим , хворим, тим, хто потрапив у біду, пробачати помилки, не бути жадібним, не заздрити)
Якими ж рисами повинна бути наділена людина, щоб про неї говорили лише добре? Давайте впишемо ці слова у наш кросворд.



д
о
б
р
о
з
и
ч
л
и
в
і
с
т
ь

в
и
х
о
в
а
н
і
с
т
ь


д
о
б
р
о
с
о
в
і
с
н
і
с
т
ь


п
о
р
я
д
н
і
с
т
ь


т
а
к
т
о
в
н
і
с
т
ь

ч
е
с
н
і
с
т
ь


л
а
с
к
а




Учитель: Даруйте людям радість, робіть їм добро, не чекаючи віддачі. Робіть добро тим, з ким ви, можливо, зустрінетеся раз у житті. Пам’ятайте, що все повертається, як бумеранг: добро-добром, зло-злом.

Читець     Я вірю в силу доброти.
                 Добро завжди сильніше злого,
                 Дає наснагу, щоб цвісти
                 І світлу обирать дорогу.
                 Я вірю в силу доброти,
                 Що на торжку не продається,
                 Що кривди розбива пласти,
                 Красою тулиться до серця.
                 Я вірю в силу доброти,
                 Що має долю роботящих,
                 Що хоче, щоб і я, і ти,
                 І все було у світі кращим.
  

 Учитель. Послухайте казку, поміркуйте над поведінкою головних героїв.



                                   Добро і зло.
Одного разу Добро прийшло у гості до Зла. Зло стало пригощати Добро чаєм, але в кухлику замість цукру поклало сіль. Добро спробувало сіль, але нічого не сказало Злу. Тільки подякувало за гостину.
А коли Добро йшло від Зла, воно сказало:” Щось цукор у Вас не солодкий. Візьміть гроші, купіть собі цукерок до чаю”. Зло аж перекосилось, але робити нічого, довелося взяти гроші.
Так Добро віддячило Злу добром за зло…..
Поряд із добрими людьми живуть злі та байдужі. На вашу думку, яких людей усе-таки більше?

 РОБОТА З ПРИСЛІВ’ЯМИ
    Добро всі люблять,                            та не всі роблять
    Не встояти злу                                    проти добра.
    Добру людину                                     бджола не жалить.
    Добра справа                                      і у воді не тоне.
    Світ не без                                           добрих людей.
    Поживеш серед добрих                      сам подобрішаєш.

Учитель. А зараз я пропоную вам погратися.

ГРА ПЕРША. “ ДОБРИЙ СВІТ”.
Учитель поділяє учнів на групи, роздає їм картки з різними словами. Учні придумують та малюють казку. За малюнками представники груп розповідають свої казки-мініатюри.







ГРА ДРУГА” ДОБРІ ЧАРІВНИКИ”
Учитель. Уявіть собі,що добра фея принесла вам чарівну скриньку з добрими дарами. Ці дари треба оживити, а для цього треба назвати все, що може бути добрим. Наприклад: добре слово, добре серце, добрий погляд.
Допоможіть феї оживити її дари. Для цього візміться всі за руки і подаруйте одне одному щось добре( слово, погляд, намір).





ГРА ТРЕТЯ” ЗНАЙДИ ЧАРІВНЕ СЛОВО”
Учитель. Щоб хоч трохи бути чарівником, важливо по-доброму ставитися до оточуючих тебе людей: і вдома,  і на вулиці, і в школі, і в громадських місцях. Знайдіть загублене слово у реченнях:
    Розтане навіть льодяна глиба від слова теплого……(Спасибі)
    Зеленіє навіть пень, коли почує…….( Добрий день)
    За смачний обід і ситий скажем мамі ми…. ( Спасибі)
    А ось коли сварять за пустощі, ми кажемо….( Будь ласка, вибачте)



ГРА ЧЕТВЕРТА” КВІТКА ДОБРА”
Діти отримують аркуші у формі пелюстки, на яких треба написати слово, що характеризує людину і починається частинкою”добро”. Кожен виходить до дошки і прикріплює пелюстки.


ГРА П’ЯТА” СЕМАФОР ВВІЧЛИВОСТІ”
Шапокляк. Пропоную вам зупинитися і послухати корисні поради, які знадобляться вам у житті. Ніколи не мийте руки, шию, вуха, обличчя. Вони знову стануть брудними. Навіщо марно витрачати час? Стригтися теж не обов’язково, бо як постарієш, голова облисіє. Вранці зовсім не обов’язково зав’язувати шнурки на черевиках, бо вони протягом дня порозв’язуються. Якщо товариш запросив тебе на день народження, залиш подарунок удома. Він тобі самому знадобиться. Ні з ким із гостей не розмовляй, тільки вибирай, що смачніше, і їж. Дівчаткам треба завжди ставити підніжки, показувати язика, лупцювати. Чи сподобались вам мої поради?

А тепер, діти , залежить від вас, чи дозволить семафор рухатися далі. Червоний колір означає”забороняю”,зелений - “дозволяю”. У вас на столі лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольорів. Я зачитаю репліки, а ви повинні сказати: де правильно поводяться діти, а де -ні. Якщо правильно- зелена картка, неправильно- червона.

1.   “ Дайте мені хлібину”,- звертається хлопчик до продавця.
2.   “ Вибачте, будь ласка,я штовхнула вас ненавмисне”,- каже дівчинка в автобусі
3.   “ Покличте до телефону Марину”
4.   “ Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі”,- сказала дівчинка бібліотекарю.
5.   “ Люба бабусю! Я із задоволенням вам допоможу!”

Учитель. Молодці! Ви добре впоралися із завданнями, і семафор показує зелене світло.
( Звучить пісня Наталі Май “Даруй добро”.

Учитель. Нехай добрими і милосердними будуть ваші серця! У будь- яких життєвих ситуаціях залишайтеся на висоті, будьте Людиною. Ніколи не втрачайте віри. Життя наше смугасте, і в ньому чергуються успіхи і невдачі, злети і падіння.
Пам’ятайте добро. Можна забути того, з ким разом сміявся, але не забувайте того, з ким разом плакали. Навчіться прощати. Не втрачайте самоповаги, умійте володіти собою. Найкоротша відстань між людьми - посмішка. Частіше посміхайтеся.
Запам’ятайте поради мудрих людей про доброту, чуйність, скромність, вихованість.

    Добрі почуття - перший сторож совісті.
    Добрі починання спонукають до добрих справ.
    Добрі бажання живуть у душі того, хто вміє віддавати сили своєї душі іншим людям.
    Справжня доброта виявляється в бажанні бачити кращою людину, з якою спілкуєшся.
    Роби все так, щоб людям, які тебе оточують, було добре.  



Учитель. Отже, будьте, діти добрими, говоріть добрі слова один одному, робіть добрі справи, і добро буде завжди у вашому домі, родині, а головне - у вашому серці.





3. Підсумок дня.

4. Фізкультхвилинка.

5. Виконання домашніх завдань

6 клас. Українська мова. “ Написання складних прикметників разом і через дефіс.”


7 клас. Географія.”Геологічна будова, рельєф та корисні копалини Євразії.”



6. Підсумок самопідготовки.

Немає коментарів:

Дописати коментар